• Wpisów:7
  • Średnio co: 179 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 00:50
  • Licznik odwiedzin:1 402 / 1437 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Witajcie znowu to tak, zacznę od tego, iż źle zaczęłam moje treningi. Mam straszne bóle w nogach, zaczynam się bać ze zamiast tkanki tłuszczowej się pozbyć, zdobędę tkankę mięśniową.

Dzisiaj przebiegłam 6 km w godzinę, było trudno, mega, ale jeszcze siedziałam na ławce 10-20 minut Powinnam odciążyć trochę nogi, ale co ja mogę poradzić, że bieganie mnie odstresowuje?
Nie ćwiczyłam zestawu na całe ciało Miley, tylko na nogi, za dużo na raz Dzisiaj wgl nie jestem zadowolona z siebie, ale poprawie się!

Wgl trochę bez sensu jest dodawanie codziennie postów z moimi odczuciami, wiec będę dodawać dopiero jak zabójcze efekty, w tym czasie będą posty na inne tematy powodzenia laseczki


Moje jpg
 

 
To są rzeczy, które warto wiedzieć. No tak. Bieganie pomaga albo zrzucić zbędne kilogramy, czyli tkankę tłuszczową, albo rozbudować tkankę mięśniową.

Gdy chcesz pozbyć się tłuszczyku musisz biegać na długie dystanse, to działa na zasadzie:im dłużej tym lepiej.

Za to jeśli chcesz mieć umięśnione nogi biegaj na krótkie dystanse najszybciej jak potrafisz.

Dla przykładu można porównać nogi sprinterki i biegaczki długodystansowej.

Sprinterzy polegają na sile nóg, aby biegać szybciej.

Za to maratończycy, biegacze długodystansowi, stawiają na wytrzymałość, aby przebiec jak najwięcej w jak najkrótszym czasie.

Na zdjęciu jest pokazane jak to wygląda.

Trzeba uważać, gdy się wybiera ilość km, potem jest trudno spalić tkankę mięśniową.
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Po wczorajszym mam bóle w piszczelach i po bokach bioder, ledwo chodzę, ale i tak poszłam biegać!

Ćwiczyłam dziś zestaw 1, Klaudia łamie zasady, badum psss!

Mogę powiedzieć tylko jedno o 40 Minut FAT Burning HIIT, po tym efekty będą! Czuję to, znaczy no cóż, nie za bardzo wgl coś czuje po dzisiejszym. Szczerze, ciężkie ćwiczenia i trochę boje się o efekt jojo.


Przebiegłam dzisiaj 7 km w 73 minuty! Byłam głupia i się nie porozciagałam, nie popełnijcie mojego błędu, never.
 

 
Wiem wiem, ale dopiero dzisiaj założyłam tego bloga

Zrobiłam wtedy drugi zestaw, gdyż byłam padnięta po niedzieli

Powiem wam, że ćwiczenia na nogi wydają się wiarygodne, liczę na efekty, nie było łatwo ale przebrnęłam przez to. A jeśli chodzi o trening na całe ciało to w cholere wymagający, mega naprawdę, jakoś nie czuje tego całego oddziaływania na całe ciało, ale to ocenie po tych 2 tygodniach

Przebiegłam 6 km w 45 minut, składajcie mi pokłony hahaha nie wiem jak ja to zrobiłam, napewno nie dzięki mojemu wf w szkole, bo nic na nim nie robimy. ;D

Pierwszy dzień za mną, leżę na podłodze i ochłodzam.

Powodzenia wszystkim i wytrwałości w ćwiczeniach!

 

 
Odkąd zaczęłam ferie, czyli w sumie od wczoraj postanowiłam, że do szkoły przyjdę odnowiona. Długo szukałam idealnych ćwiczeń. Znalazłam! No ale jak to ja, nie mam siły ćwiczyć. Ale obiecałam sobie, że lenistwo mi nie przeszkodzi w tym postanowieniu.
Nie zawsze miałam kompleksy na punkcie swojego ciała. Zaczęło się od kiedy dostałam okresu. Chujowo... No ale cóż, trzeba żyć. Moje największe kompleksy to grube łydki, uda, tłuszczyk między nimi, tragejszyn. Nie no ogólnie nie mam jakiś pięknych nóg. Brzuch nie jest najgorszy, ramiona, trudno określić ale jeszcze firanek tam nie mam.

Wykonywałam wiele ćwiczeń, ale ja nie jestem jakąś systematyczna, ćwiczenia szybko mi się nudzą.

Moje wymiary:
Talia (pod pępkiem) 67,5 cm
Uda (w najszerszym miejscu) 45 cm
Łydki (w najszerszym miejscu) 32,5 cm
Kostki (wiem, dziwne, ale mam szerokie) 14,5 cm



Moje ćwiczenia :
1. 40 Minut FAT Burning HIIT + godzina biegu lub dłużej*
2. SEXY LEGS MILEY CYRUS + HIIT MILEY CYRUS BODY + godzina biegu**

Co dzień wykonuje jedną serię podanych ćwiczeń, robię to w ten sposób, że pierwszego dnia zestaw 1, natomiast drugiego dnia 2 i tak w kółko.

JEŻELI KTOŚ CHCE TO MOGĘ PODAĆ LINKI DO ĆWICZEŃ!

40 MINUT FAT BURNING HIIT - efekty są średnio po 2 tygodniach widoczne.
BIEG - to już jest sprawa indywidualna po ilu dniach, tygodniach, miesiącach, latach widać efekty
MILEY CYRUS SEXY LEGS - efekty widać średnio po 2 tygodniach
MILEY CYRUS BODY HIIT - efekty po 2 tygodniach

* pierwszego dnia jest powyżej godziny biegu, ponieważ te ćwiczenia FAT Burning HIIT są mega wymagające
** drugiego dnia jest max godzina bo lepiej dać ciału się zregenerować, aby później nie było problemów ze stawami
 

 
Hejo laseczki, jestem tu po to żeby sobie pomóc, choć może i pomogę innym? Życzę nam miłej "współpracy".